Dec 27, 2009

genting.

penat gi bagan lalang dengan klia belom pon lagi reda,genting pula yang menjadi sasaran kami sekeluarga keesokan harinya.pukul 7.30 pagi aku dah bangun.yela,nak kene bertolak awal.time cuti sekolah nih,genting mmg pack gila!so,mcm biase la.gi perhentian bus pekeliling,bli tiket go to genting.rm9.30 pergi balik.MURAH GILA!.orang mmg pack time tuh.dengan pakcik2 teksi yang mula membuat sales kat situ..

"mai mai dik,teksi murah je dik,rm20 untuk satu kepala"
 MAK AIH!!.murah dier cakap!. MAHAL gile la pakcik oii..

sambil menunggu bus yang sampai dlm pukul 10.30,aku amik peluang untuk bace paper jap.yela.nak hilangkan bosan.akak aku sibuk duk ngendeng-ngendeng kat suami dier.gelak sane,gelak sini.jeles plak aku.trus aku teringat kat chenta hati ku yang tengah syok tidoq lagi.tgh syok2 mengelamun,bus pon sampai.dah jadi cam lembu nak masuk kandang la plak bile tgk dowg nih.dok berebut cam budak kecik!.

on da way nak ke genting,aku tido jap.bus plak tergedek2 jalan sampai aku naik pening.bangun2 je dah sampai.destinasi pertama aku ialah kedai makan.lapa woo!!.ngan sejuk tak seberapa(sejuk la gak~)membuatkan perut ku bermain lagu 21guns dr green day.hehehe.

lepas makan kitorang trus gi bli tiket.nape la dowg nih tak bli kat bawah tadi.kan dah menyusahkan.aduh!kalo beratur tu line kecik takpe la gak.panjang kot.tunggu sambil men2 buat kabus,dapat gak bli tiket.trus la kami sume masuk tanpa membuang masa.hehehe.aku dah tak kisah kot ngan genting ni.dah boring gile but family aku nak sgt pergi,follow je la.

seperti biase,areefz7 da photographer mengambil gamba2.tak banyak sgt la time nih.maybe psl tido tak cukup kot(alasan je lebey,padahal ok).hehehe.nih la gambanye..


 



 

gamba yang len sume tah kemana.plik2.tah sape la plak yang alih2 gamba aku nih! @#$$^&*&(&!!.continue balik,lepas dah habih main lebeh kurang pukul 6.30,kitorang pun balik,sampai je kat perhentian bus,dah pukul 7.45.yang paling besh nyer,turun je bus,ade teksi menunggu.hehehe.apa lagi,trus balik umah.trustido.hehehe.cover tido yang tak cukup.huhuhuhu.

No comments:

Related Posts with Thumbnails